Rekor şikayet: Kasım indirimlerinde tüketiciler mağdur oldu!

E-Ticarette Şikayetlerin Çözüm Oranı Yüzde 13

Platformun açıkladığı verilere göre, Kasım ayında e-ticaret sektörüyle ilgili toplam 32.454 şikayetin yüzde 13’ü Şikayetvar üzerinden çözüme kavuşturuldu. Pazaryeri sitelerinde ise, 12.053 şikayetin yüzde 10’u çözüme ulaştırıldı.

Kargo Şikayetlerinin Yüzde 23’ü Şikayetvar’da Çözüldü

Tüketicilerin tercih ettiği Şikayetvar’a göre, kargo sektörüne Kasım ayında toplam 19.209 şikayet geldi. Bu şikayetlerin yüzde 23’ü platform aracılığıyla çözüme ulaştırıldı.

E-Ticaret Şikayetleri

E-ticaret ile ilgili gelen şikayetler çeşitli konuları içeriyor:

  • Ürün iptali, iadesi ve değişimi sorunları
  • Fiyat ve ödeme problemleri
  • Ürün kalitesi ve yanıltıcı ürün gönderimi
  • Teslimat gecikmeleri ve kargo sorunları
  • Müşteri hizmetleri ve destek eksikliği

Kargo Şikayetleri

Kargo hizmetinde en çok şikayet edilen konular şunlar:

  1. Teslimat gecikmeleri ve kayıp kargolar
  2. Yanlış veya eksik ürün teslimatı
  3. Adres bulunamadı ve teslim edilememe sorunları
  4. Müşteri hizmetleri ile iletişim eksikliği
  5. Kargo hasarları ve tazminat sorunları

Pazaryeri Siteleri Şikayetleri

Platform, pazaryeri siteleriyle ilgili en çok şikayet edilen konuları şu şekilde açıkladı:

  • Yanlış veya kusurlu ürün teslimatı ve iade sorunları
  • Kargo teslimat gecikmeleri ve yanlış adrese teslimat
  • Müşteri hizmetleri ile iletişim sorunları
  • Sipariş iptali ve para iadesi sorunları
  • Faturasız satış ve yetersiz müşteri hizmetleri

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir